thetillie

Its not a awesome day

Kategori: Tillie

Satte upp å väntade på att åka å jobba i natt, sen pang, magsjuka eller något annat som fick mig att ligga på toan å spy som en katt i 4 timmar, så det blev bara att ringa jobbet å säga tyvärr man det funkar nog inte i natt. Så i natt ska jag med stanna hemma då jag fortfarande mår kasst men inte spyr något än iaf. Men känns dumt att dra iväg och springa upp och ner för trappor nere i centrum i natt när jag mår som jag mår.
 
Ibland undrar jag om de e ångesten som har letat sig in i mig igen eller om jag bara håller på att bli riktigt kass på något sätt. Att må illa typ varje dag är något jag har gjort så länge att jag inte ens reagerar på det länge, men när det går så långt att jag faktiskt springer till toan för att spy börjar jag faktiskt undra om det är något mer som ligger bakom det, något allergi mot något jag äter eller dricker. Well well..
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: