thetillie

Its not a awesome day

Kategori: Helgen

Är trött, har ont i i benen och hjärtat, är besviken på mig själv, irriterad på hjärtat och känslor. Jag är trött på vissa människor, jag längtar bort, saknar han, saknar han inte, är mer ledsen än glad men ändå inte ledsen. Förvirrad men samtidigt så klartänkt att det skärmmer mig. Känner mig ensam men vill vara själv. Saknar att ha någon som frågar vart man ska när man går utan för dörren, älskar att kunna komma och gå som jag vill. Saknar att kunna skratta tillsammans. Saknar massor att hålla handen, så mycket att jag inte vågar gå för nära för att jag reflexmessigt skulle göra det. Svårt att tycka om någon fast ändå trivas med att vara själv.
 
Om någon kunde läsa mina tankar skulle jag tycka synd om den personen, fy fan vilket kaos det är här uppe, Humöret kan växla som vädret denna sommaren.
Och önskan av att köpa en hund nu blir bara större för varje dag!^^
 
 
Men men, nu ska jag slänga in mig i mammas å pappas bil och dra på marknad någonstans neråt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: