thetillie

söndags kväll

Kategori: Tillie

 
Vad gjorde du kl 08 i morse?  Försökte sova just då tror jag
Vad gjorde du för 15 min sedan? borstade tänderna
Vad har du druckit idag? Saft och Cola med massor med is i
Vad var det senaste du åt? Ostbågar^^
Vad var det senaste du köpte? Ostbågarna och cola
Vad är det för färg på din ytterdörr? Mörkbrunt trä
Vad är det för väder hos dig nu? Månen är framme iaf
Godaste glassmaken? GBs Krossad choklad och jordgubbs glass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jo det tror jag nog.
Sover du tungt? Ibland
Drömmer du mardrömmar? Oh ja, allt för ofta, men lika ofta bra drömmar mycket fantasi och tankar i huvudet.
Trivs du med ditt jobb/plugg? Ja på ena jobbet trivs jag riktigt bra. fasten det är mitt i natten. Men det andra hoppas jag kunna sluta på snart.
Favoritklädsel? Beror på, bara det är bekvämt och jag känner mig snygg i de;)
Vad ser du om du tittar till höger? Min säng<3
Vad gör dig glad? Oh det kan vara allt från ett litet leende från rätt person till en helkväll med vännerna
Vad ska du göra härnäst? Läsa lite för att bli trött och sen sova
Höger eller vänsterhänt? Högerhänt 
Humör just nu? Bra, mycket tankar i huvudet bara
Favoritgodis? Kex choklad och kinapuffar i chokladkakefrom, och sockerbitar och werthers original
Kläder just nu? Shorts och linne
Hur många kuddar sover du med? 3 finns alltid i sängen
Spelar du något instrument? Nope
Morgon eller nattmänniska? Både och faktiskt. Älskar mornar när man kan sitta i soffan och äta frukost länge, men kvällar är mysiga oxå
Vad är viktigast för dig? Att vara glad och må bra och att mina nära och kära mår bra och är glada
Är du kittlig? Det va länge sen jag blev kittlad, men jo det är jag ju
Stjärntecken? Kräfta
Äckligaste insekten? Alla? eller skalbaggar tycker jag inte är så hemska, Spindlar där emot kan får mig att gråta.
Stökigt eller välstädat?  Välstädat, men händer att det ligger saker framme ofta ändå^^
Vad längtar du mest efter just nu? Längtar lite efter att åka till liseberg den 23 med tjejerna. Och att få riktigt lön! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: