thetillie

01.04.10

Kategori: Helgen

God morgon. Igår blev det inte mycke bloggande^^ Hade å göra faktiskt hela dan för en gångs skull. och jag hade en riktigt rolig dag.  Började med att damsuga hela lägenheten. Skulle stor städat inför påsken. Meen Stefan och Daniel lockade ut mig med tänkar om smällare! <3 Så vi åkte och köpte smällare.  drog ut till första vik och lekte som tre st små barn. Mamma kom dock och hämtade mig efternågon timmes lek, för att hälsa på mormor en kort kort stund. Hem duscha, Stefan kom hit, vi kolla på tv tjöta och sen åkte vi hem till Malin som hade fest. Ganska skoj. Jag hejade på Chirra som hade två vin flaskor att dricka. Det blev en och en halv. Resten häldes ut för hans egna bästa^^ Ja sen åkte jag hem och sov. Blåste storm så va lite läskigt...   Drömde sjuuuukt mycke mar drömmar.  Bland annat om några av dom jag träffa igår. Det skulle komma värsta floden med lava  genom världen.. Det låter super mesigt när jag berättar. men det va hemskt, lixom sista gången man ringde sina vänner.  trodde man, fyy! Men vi överlevde allihop till slut. har nog aldrig drömt och fått ett slut på drömmen innan. Men ett lyckligt slut ju! :)


Nu ska jag kolla på lite mer D.N.Angel. har 10 timmar framför mig med de! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: