thetillie

15.04.10

Kategori: Tillie

Kali mära!

Började dag med att zoona om klockan till 8 istället för halv^^ Sen blev det en lång dusch. En god frukost med en smoothie med kiwi jordgubbar och honungsmelon och ett ägg för att inte må illa.( Har någon skumt men kan inte äta typ bara yoggi lr fil eller något sånt, måste ha något tuggit, annars mår jag illa^^ haha) Och det nya avsnittet av Couger Town på det!
Nu sitter jag här helt klar. Har kollat runt me några flickor om dom känner för manikyr på lördag eftermiddag. Daniles syrra behövde test personer och jag ställer gääärna upp:D  Nu ska jag snart dra iväg till ABF för att lyssna på Manpower! Hoppas de e lite mer vettigt än de andra företaget som va där och babla^^

Ha en bra dag!


Gamal och fjortis bild, livar alltid upp dagen lite;) Hade fina fräknar då iaf^^ sommar -08

Kommentarer

  • Malin säger:

    Jag tycker du var söt på den :)

    2010-04-20 | 23:41:18
  • Tillie säger:

    aww gullunge!<3

    2010-04-21 | 11:53:17
    Bloggadress: http://thetillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: