thetillie

en snabbis hem

Kategori: Tillie

Min bil kommer om 25 min, men tänkte mig ändå ett relativt kort inlägg.


Den senaste veckan har varit konstig. Jag har haft en riktigt nice vecka. Med gott och bra sällskap hela veckan.
Ändå är jag förvirrad av vad det är som händer. Hänger inte med. Måste ha missat något. När vad och varför händer detta? Varför verkar det vara mitt fel att detta har hänt. När andra märker att det inte är som annars så är det ju något fel? Ska jag gå och vänta? Vill inte bråka, bara veta vad de e som händer.
Om jag ska behöva glömma och gå vidare? Tror det är för att jag är förvirrad som jag har fått konstiga tankar denna veckan..  Måste lösa detta så jag vet hur jag ska bete mig...  Kanske behöver en resa? En dag ifrån allt?  
Jag är glad och lycklig just nu. Bara detta jäkla skavsår som skaver på min lycka. Molnen på min ljusblåa himel.  De vita gardinerna i min lägenhet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: