thetillie

Film & smoothie mys

Kategori: Tillie

Jahopp bäste vännen har precis åkt hem, han kom hit och överraskade mig med smoothei!! (Fick aldrig tvättat håret idag eftersom han kom när jag stod i duschen, och jag fick öppna åt han, orka inte hoppa in igen, så får ta de i morgon). Men glad jag blev! <3 Vi kolla på The Bounty Hunte. Helt okej film^^ 
Fortfarande sjuk, troligen lite mer sjuk än innan idag. Blev lite bättre när jag fick den kalla goda drickan, och jag blev lite bortskämt, behövde knapt göra något själv. Han fixa allt. Precis så man vill ha det när man e sjuk.

Men nu ska jag ta mitt kina piller och lägga ner datorn och försöka sova, känns som en hård dag i morgon tyvärr. tvätt och tvätt och lite mer tvätt. och sova, har en känsla av att det kommer bli svårt att sova i natt. Mycke att tänka på:P

Sov gott och dröm sött!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: