thetillie

Im still alive

Kategori: Tillie


Hade en riktigt bra lördag, Haha Dock blev min lördag riktigt jobbig. Vaknade tidigt och somnade om, vaknade somna vakna somna... runt 10-11 gav jag upp och la mig framför tv. halv sov några timmar.
Gav upp igen och duscha för att gå ner och möta upp Malin och Emelie för en sallad på stan, Under hela tiden sen jag hade vaknat så mådde jag illa och hade ont i huvudet så in i norden.  Det blev ingen lång stund på stan.Disken väntade. Stefan kom hit och choklas och cola<3 Vi kollade på en film, och tjötade igenom den. fanns ingen text så jag hängde inte med super bra, därför pratade jag mer. haha Som alltid när vi ser film, inte mycke tittande igentligen.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska ticka iväg och bli efter 4. MANIKYR!!! Älskar att Daniels syster pluggar sånt<3  Som jag har längtat!

Ha en fortsatt fin dag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: