thetillie

Internetet är tillbaks

Kategori: Tillie

Efter att ha försöka ragga hit stefan halva dan för att få hjälp med krånglet på nätet (misslyckades totalt..) så grät jag en skvätt och då börja de funka^^ Så det blev en själv kväll idag, kanske lika bra de, vill inte smitta.. Men piss i havet va tråkigt det är att ha feber och vara själv dessutom.. Bläää Imorgon ska jag nog våga ta hål i örat. hihi Stefan lova en klubba om jag inte skrek, men ska försöka tigga till mig en glass, lr kanske till och med en Smoothie.. Haha

Jag vill inte ha i morgon, i morgon suger... Jag vill inte ha den praktiken.. Jag som äntligen trodde jag skulle kunna ha lite val möjligheter... Säger ju att AF suger! Det är en jävla pina att vara in skriven där, men va fan, man måste ju få lite lite pengar iaf... eh nä nu ska jag sluta gnälla^^

Ha en fortsatt bra kväll;) Och sov gott sen!



Och bara för att vara lite ego så får ni sen här bilden! Önska mig F*N inte lycka till i morgon!^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: