thetillie

Nörd Tillie!

Kategori: Tillie

Den senaste tiden har jag fått allt oftare ont i huvudet, Troligen för att jag har tagit upp läsningen mer och mer. Men droppen som svämmade över glaset kom när jag satt hemma hos Stef på påskafton och spelade, och mitt vänstra öga började rinna som en flod. Spelet va inte ens sorgligt, och Indianerna hade tagit min häst.. Men ja, Sen sved det och höl på. Så jag tog mig i kragen och pallra mig ner till optikern. Det blev ett par glasögon, som jag ska mest ha när jag läser. men även när jag är innomhus så jag slutar anstänga min ögon. Då kommer ju självklart det jobbiga. VILKA BÅGAR?! Jag hade tre favoriter. Två gröna och ett  par svarta. Ett par av dom gröna va av min facob Marc Jacobs. Kanske därför dom hamnade på bäst 3;) de andra va bland dom dyraste. (så klart jag fölll för dom) DE trejdje blev mina seriösa favoriter när jag fick låna hem dessa tre över natten.  Stef var även här och hjälpte mig, hade iosf redan bestämt mig för vilka. But anyhow.. Nu sitter jag och ska behöva vänta på mina älsklingar i 2 veckor! Men jag passade på att ta ett kort. Så här har ni;) NördTillie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: