thetillie

VAD I H*LV*T*!!!!??

Kategori: Tillie

Vaknar av att någon står inne i min lägenhet och bankar som F*********N i väggen bredvid sängen! KL 7!! WTF!
trodde jag, men nej, en av grannarna väggivägg håller antagligen på att göra om sitt kök lr något liknande. men kan han inet börja liiiite senare? kl 8 iaf. Så nu är det min tur att ha ont i huvudet. nästan så jag ligger i sängen och gråter just nu.

Glad jag är att jag ska till pappa och hjälpa han idag. tvätta däck. wei^^ det är riktigt tråkigt faktiskt, och smutsig och blöt blir man oxå. (haha) Men men vad gör man inte för att hjälpa dom man älskar? i natt tex höll jag mig vaken för att hålla en kompis sällskap för att han hade ont i huvudet tex. Hoppas du mår bättre idag Stef. för du kommer antagligen få ta hand om mig idag, om dom ska fortsätta låta på det här viset...  *gråter en skvätt till*

nä får väl ta och fixa lite frulle och sen dra iväg innan det här driver mig galen! åhh vad jag önskar att jag hade mitt kök väggivägg till deras sovrum. då hade jag gjort mycke ljudliga saker där på tidig söndag morgon! haha

Ha en fin dag idag allihopa!

Killing Me Softly

Kommentarer


Kommentera inlägget här: