thetillie

vår, värme, sol och bästis^^

Kategori: Helgen

Har spenderat min dag ute på stan med min älskade Malin<3  Vi gick runt i nära 4 timmar, ja vi käkade med. Länge sen jag gick på stan så länge^^ haha. Men det vart så jäääävla nice väder! Underbart att vara ute ju!
Fick iaf handlat lite saker, nya strumpebyxor, nagellack, armband linne och jag fick ett halsband av min mormor! :D För att jag och malin passade hennes saker på torget en liten stund så hon med fick slösat lite pengar. Kanske tar kort, kanske inte^^ haha

Men nu får jag ta och blanda mig en drink lr vad säger ni? ;)

Glad Påsk Och Vår allhopa en gång till!! :D

Kommentarer

  • Malin säger:

    Ja det var ännu en mysig dag tillsammans med dig :) Älskar dig min bästaste vän!!

    2010-04-20 | 23:36:29
  • Tillie säger:

    Desamma gumman! massor med kärlek!

    2010-04-21 | 11:54:37
    Bloggadress: http://thetillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: