thetillie

Väröbruk i strejk, Teater Halland ist..

Kategori: Tillie

Japp gick ner till Abf för att möta upp de andra livsnjutarna för att ta en trip till Bruket... men ingen där? ofta dom har åkt iväg tidigare än 10 i 9 lixom.. hittar tillslut en av ledarna. nää vi ska till teater halland istället. kl kvart i 10. WTF!

Och jag känner hur huvudvärken bara växer. Aja finns inget att göra åt saken direkt. Så jävla godis sugen oxå. Men men hur ofta händer det? Fast jag kom på varför jag har varit de så mycke den här veckan. haha Min hjärna arbetar inet direkt på högvarv efter 6 månader som arbetslös. haha tar några dagar att lägga ihop pussel bitarna^^

Fick bokat en tvätt tid nu iaf, inte för att det igentligen behövs. men jo underkläderna är dom som börjar ta slut just nu. Sen hittar jag alltid mer saker som går att tvätta, som sängkläderna. handdukarna och mattan mååååste tvättas. skulle gjort det för några veckor sen. jäjä

Ska laga värsta goda maten idag har jag planerat. Mer om det sen, nu måste jag kolla alla sidor jag inte hann innan.

Ha en fin fin dag! solen står högt på himlen!


usch nu börja jag må illa med

Kommentarer


Kommentera inlägget här: