thetillie

Wha-Wha-What did you say?

Kategori: Tillie

Är heelt slut. borde bara gå och lägga mig. men ajg vill inte. Jag vill ner till dansgolvet, falla för frästelsen. Jag hoppas du är ute i morgon. jag hoppas och håller tummarna. Du som får mig att tappa kontrollen men älska de.

Idag saknade jag faktiskt en tjejkompis. Lr nu mer, jag vet inet riktigt, men någon jag skulle kunna bara vräka ur mig vad det är jag tänker på. haha För det är heeelt stört.

Annars är det lite mer än en månad kvar till Tjofs kommer hem, Hon kommer dock skratta åt mig och säga, vad var det jag sa^^ haha saknar min sis.  Jobbigt att inte kunna ha någon kontakt med henne alls just nu. Men pappa har lite, så vet ju att hon lever:)

Nä sängen och en bok lockar.  Imorgon ska jag lååångt in i dimman. LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: