thetillie

12 Augusti 2010

Kategori: Tillie

Asså usch! Nu börjar det gå ut för.. Penny nästan lixom! Satt och spelade WoW i kanske hela 20 minuter igår:O (tror och hoppas på att de va kortare) Men Min nya gubbe blev as Snygg! DaHonung heter hon! typ elak lr något^^

Jaja vi va hund vakt en stund åt extremt deppiga Casper och överaktiva Bosse. Casper deppar ihop totalt när Karin åker iväg. Det är faktiskt sjukt gulligt. Har aldrig sett en hund sååå Ledsen^^

Idag va jag först på ABF Och hade möte me Jalle och senare ÅKte jag ner till campus och försökte få igång min framtid. Nu ska jag bara bestämma mig om hur jag ska välja och om jag vågar ta risker som ändrar det perfekta jag har just nu.
Sen försökte jag leta upp ett par snygga jeans i denna stan... WTF! det finns inget. Eller jo, Men vill inte lgäga ner en mindre förmögenhet på ett par jäkla jeans... BLÄÄÄ!
Va på Bokia och köpte ett block och en penna.. Skolan börjar snart va? För alla barn och ungdomar va nog där och köpte pennor, block, suddigum och kritor^^

Sen kunde jag inte hålla mig utan gick ut och möte Stefan. Beroende framkallande? JA! Tur att jag har vett att slita mig ibland och träffar vännerna. haha


Nu ska jag städa innan han kommer tillbaks efter träningen och vi ska ner på stan å glo. <3 Badrummet ser ut som FAN! :O haha Städa städa tills det glänser!..

Ha det bäst tills vidare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: