thetillie

13 Augusti 2010

Kategori: YouTube

Håller på att städar.. Lr ja. Just nu har jag chokladbolle paus (vågar inte skriva negerboll, någon kanske blir ledsen)

Idag ska jag fanemej städa tills det glänser här! DEt är damigt å äkligt å sunkigt! BLÄ! Jag vantrivs till max!

Samtidigt sitter ajg och trängs med block kataloger och färgpennor på soffbordet. Det här med att bestämma min framtid är stressande och över bara några timmar har jag kännt att min lilla sten blivit som ett jävla berg! och det är svårt att andas och hålla mig vaken. Men ska inte låta det går ut över er. Ska försöka muntra upp mig ikväll med gott sällskap som i Malin, lite cider, öl och Redbull.

Ni får den nya låten med The Midnight Beast här att kolla på medans jag dansar iväg och städar badrummet.. ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här: