thetillie

16 Augusti 2010

Kategori: Tillie

God morgon!

Jag tror jag har gått och blivit sjuk.. Jag måste ringa min nedrans läkare och be om mer bricanyl. När v låg i sången igår och kolla på tv så blev jag helt genomtät.. mycket ansträngande att kolla på film ibland^^

Hade en helmysig dag med Stefan igår. Vi tog bilen och körde till Gekås. En del folk va de allt. Men vi hade inte bråttom. Ganska konstigt hur mycke folk det kan vara runt om kring, men jag verkligen koplar bort dom andra^^ Hör dom knappt. Hörde kundservicen ibland:P  Efter åt hade pappa bjudit hem mig för matlagnings kurs i Makaronipudding<3 Så vi drog hem till Veddige och käkade och tjöta med mamma och pappa. Älskar att dom gillar han så mycket^^ Nästan löjligt hur skönt de känns^^
När vi kom hem till mig slängde vi oss i soffan och kollade på Tv och sen blev det Prince of Persia.
Haha vi hade varit ihop en månad igår btw.. Vilket känns helt skumt. Jag tycker det känns mycket längre. Kan vara för att vi har varit bästa vänner innan.?

Nu sitter jag verklien precis framför Tv och skriver här och kollar runt på nätet.. Min hjärna har fortfarande syre brist pga astman. Ska till Abf kl 1, och då tänkte jag passa på att boka tvätt tid eftersom de ända jag har kvar att ha på mig är mysbyxor och linne typ^^

Nu ska jag försöka klara Resident Evil, vi fastnade på en boss för några månader sen...

Ha de gött så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: