thetillie

21a Augusti 2010

Kategori: Tillie

God morgon!

Jag ber om ursäkt för världens mest deppiga negativa inlägget från igår!  Vet faktiskt inte exakt vad det va. Men hade en dålig kväll. Blev bättre sen när jag åkte och hämta mamma å pappa och Stefan höll mig sällskap.

Nu ska jag snart dra iväg till stan för att hämta ett paket på posten och möta upp Malin och Emelie för fika. Sen blir det en snabbsväng hemma för att duscha och fixa mig, Ska träffa min syrra som kom hem i torsdags! Hon har med sin kille Carlos. (ja som ungen i hang over! Min favorit!!) Ska bli spännande! Weii!

Ikväll ska vi träffa Sanna för å spela spel och ha mys! Ska bli gött å umgås med lite tjejer idag^^ Inte för att jag har några problem med att umgås med killar. Men igår blev det nog lite för bra. En kille, min Stefan, är nog den ända jag kan umgås med varje dag. Men det har jag alltid kunnat.. Lite roligt, även när jag är på humör att kunna döda nästa person jag ser orkar jag alltid med den underbara killen.<3

Nu måstea jag dra mig! Ni får ha en bra dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här: