thetillie

Första Augusti!

Kategori: Tillie

Var i hela friden har denna sommaren tagit vägen?!  Igår insåg jag att sommar är på väg att ta slut, Även om jag försöker intala alla andra att sommaren inte tar slut innan Augusti, det är då den ska vara som bäst! Men än så länge håller inte vädret på västkusen med mig! WTF lixom! regn regn regn!! Nu har solen tittat fram lite,
Skit med! jag orkar inte gå ut idag... Jag ville sitta inne och lira Silent Hill med mitt tunga huvud och lätta illamående och tycka synd om mig själv^^  (kan ju hålla tummarna för att det ska bli regn igen idag);P

Nu sitter jag och försöker få en ringsingnal till min iPhone. Tror jag kommer ihåg vad Daniel sa och visa igår. Daniel, Stefan, Emelie Och Caaaaaroooline var här igår och myste lite. Sen drog Emelie Stefan och jag ner till Cheers och kolla läget, Träffa på söta Halling och Snygging Sanna.  Mysig kväll ute igår. Inte mycke dricka alls, men mitt "tillstånd" säger annat... :O



I'm a little bit lost without you

Kommentarer


Kommentera inlägget här: