thetillie

Girls Night out;)

Kategori: CRAVINGS

Tja!

Sitter och väntar på Malin! Idag är det bara jag och hon, Emelie möter vi upp lite senare på Monday Club! Det ska bli rikrigt skoj att festa med flickorna ikväll. Fattas dock ett par stycken av dom, men det får gå iaf;) 
Hade en hel mysig dag igår med min He-man. Vi låg i soffan med lr mindre hela dan. Tack och lov vi låg i min soffa, hade varit seg om vi varit hos han när han bara har 3 kanaler;) Jag har en miljon mer än han typ.

Idag blir det bara vi tjejer. Kanske kan vara bra. Eller nej, kommer pussa ihjäl han i morgon.^^ haha
Humm Malin och jag va nere på Campus och ska dit igen för att planera våran framtid. Jag har ju tre alternativ just nu.. Jag ska försöka få in Malin på en av dom;D



Lyssna

and tomorrow there's no school
so let's go drink some more red bull
and not get home til about
6 o clock




Hum sen gick vi runt på stan och försökte att hitta något men att inte slösa pengar. Det blev en snygg halsduk till mig och sen dricka. Handla, och kommer hem kommer på att jag glömt tvål och Wokgrönsaker... Bajs.
Meeeen nu sitter jag som sagt å väntar på Malin!

Älskar dig gumman!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: