thetillie

I'm yours!!!

Kategori: CRAVINGS

Hade en hel dag/kväll/natt/morgon med min puffin.   Han räddade mig från ABF vid 11 (tror jag) Lite grejer blev fixade och sen efter att ha gnällt en timma om hur hungrig jag va åkte vi till mitt favorit ställe. Thai kiosken!! <3 JAg lovar att jag skulle kunna leva på enbart den maten! haha Vi åkte hem till han och käkade. Gosa med Capser och grogi Bosse. Inte lätt alla gånger å vara killvovve. Stackarn.  En sväng på stan för att det va så fint väder och vi ville inte sitta inne. Hem en sväng till mig för å kolla det nya spelet som jag fick hem i brevlådan några timmar tidigare. The Grudge.. Ja jag skrek som den tjej jag va och blev väldigt rätt.. Så nu kommer jag troligen vägra spela de... Usch de va nära tårarna^^ haha
Bio på kvällen, där Erik hängde på. Pizza innan oxå så klart. Vi såg på den Manliga mans filmen The Expendables, som jag skrev igår. Den va riktigt bra. Väldigt manlig. Men den va grym.
Vi åkte hem till mig och sov. Hela morgonen låg vi i sängen, tills jag tvingade mig in i duschen för att se ut som en människa när jag skulle möta Sannis på stan för å käka lite.
Vi vandrade runt på stan och snackade, Värsta konstiga gubben kom fram och va otrevlig.. usch gillar inte sånna. Vist han har rättigheter. Men det har fan dom som inte kommer från Svergie oxå! Dumma äkel gubbe! Tur man vet när man inte ska säga något...
Det va riktigt svårt å slita sig idag. Han börjar jobba natt på Ringhals. Tror det kommer vara mest svårt när jag ska sova.
Kommer bara sakna han lite lite lite. <3

Jaja, nu sitter jag å väntar på Malin som ska hålla mig sällskap en stund ikväll. I morgon blir det brasiliansk mat ute i Veddige med mamma, pappa Frida och Carlos. (jag som fortfarande hoppades på kötbullar och potatismos^^) Men det ska bli rikrigt intressant.



Tråkigt inlägg med massa text.. så vi kör en lite Cravings för dagen oxå. DEn största av alla skulle jag tro.. Tycker att jag borde tröttna lite, för bara någon minut på att pussa och röra vid han. Men icke. <3

Truth be told I miss you



Kommentarer


Kommentera inlägget här: