thetillie

its a lottery, i can't wait to draw your name!

Kategori: Tillie

Tja! Jag har la varit vaken sen lite innan 7. Pga dessa JÄVLA MÅSAR!!! FAAAAAAAAN!!! nu är dom tysta men jag är pigg nu, så vill inte lägga mig för å sova nu:P
Första gången min iPhone har rätt med vädret idag. Haha Den har bestämt sig för att det ska ha regnat Varje dag denna veckan, IDAG kommer de! lite skönt faktiskt! Perfekt väder för Silent Hill juu;) Så efter detta inlägget ska jag spela.

Igår Va de min He-mans birthday;D Men innan jag kunde gå till han skulle jag till min mormor med Mammi Pappi och Tjofs för middag och äppelpaj<3 Som alltid när man blir bjuden på middag hos någon så vill man typ aldrig äta igen för att det alltid blir för mycket! Och denna gången tänkte jag verkligen på att jag skulle få mer mat hos Stefan bara några timmar senare^^ Men GOTT va de!
Så efter att skrattat halvt ihjäl mig och undethållt mormor med Katten Tom, åkte jag till He-Man! ;D

Som satt och spela WoW...... Mjaa nu ska jag inte överdriva att det stör mig för de gör de inte^^ Han visa mig hans nya gubbe, Sten. Måste erkänna att det faktiskt är rätt coolt, det är ju enormt stort och väldigt bra gjort. Det jag inte förstår är att vissa sitter och spelar det 24/7 och det är det ända dom gör. Spela hur mycke du vill, men ha ett liv oxå ;)

Hans familj kom och vi åt. (va jag inte mätt innan va jag de nu) Efter att övervägt om det skulle bli regn lr fortsätta vara nice väder drog vi ner till mig för skobyte och hämta lite gött å dricka. Vi satte oss i Socitetparken, efter att vi hade köpt varsin sän där isdricka och popcorn(till mig)^^ Det va ett band som spela och sjöng, En låt sjöng dom om mig^^ Lr mitt namn! Heeelt säker på de! Chirra och kenny kom ner senare och höll oss sällskap för en öl på krogen.
Hem för å sova, Dagen hade tagit all min energi, onödigt att bli så nervös för inget^^ haha

Nu ska jag lira lite! och vänta på att Stefan ska vakna så jag vet vad jag ska hitta på idag^^

Ha det BÄST!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: