thetillie

Its Always about me!

Kategori: Tillie

Du heter: Tilde
Smeknamn:Tillie

Låt som när du är ledsen sörjer till: De flesta med Kent

Beroende av: Vänner, Stefan och min iPhone;)

Vad tror folk om dig? Beror nog på vem man frågar;) Men väldigt trevlig och snäll eller en jäkla Bitch

Stämmer det? Ja, Jag är jävligt trevlig och snäll mot dom som är det mot mig;)

Vad får du oftast komplimanger för? hum jag vet faktiskt inte:O Men de e lite olika. Ögonen och håret typ:P haha

Hur imponerar man på dig? Du kommer väldigt bra överrens med mina bästa vänner.
Brukar du skratta för dig själv? Om jag gör! Mina grannar måste undra ibland. Knäcker mig i trapphuset^^

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Mja de har jag. Har vaknat lite då och då men annars. Hur har du sovit då? Gick de bra å somna sen?"

Var bor du? Varberg

Trivs du där? Lite liten stad, Men jag trivs!!

Hur svarar du i mobilen? aa det är Tilde.

Vem ringde du senast? Pappa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: okej typ:P (sa att vi kommer bort till dom nu)
Antal timmar sömn inatt: 4-5 kanske?

Sov du ensam: mjo.....

Brukar du komma i tid: Oftast ja.
Hur känner du dig nu: Nere typ, Syrebist i hjärnan och kroppen, huvudvärk och nere.

Vanligaste färg på dina kläder: mörka

Vad tycker du om fötter: pryds med snygga skor!

Vad saknar du: Stefan och Tjofsi!

Hade du en bra kväll igår: Väldigt bra

Favorit dryck på morgonen: Mjölk lr Te
När brukar du oftast gå och lägga dig: 00-01

Är du blyg? Väldigt faktiskt.
Sysslar du med någon idrott: Nepp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Till skor väskor och grejer!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex!

Är du nöjd med ditt liv: Ge mig ett jobb så blir det perfa!

Är du bortskämd: Jao =/
Vad gör du i morgon: Bra fråga. Några förslag?

Vad är det värsta du vet? Uttråkhet..

Har du bra vänner och äkta vänskap? Väldigt bra!

Vad är det finaste du fått? för att låta töntig.. Stefan^^ haha Men faktiskt!
En speciell dag du minns: Hur ska jag kunna välja en dag?

Du samlar på: Manga/anime filmer. Det ända jag kan komma på att jag samlar på

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma
När grät du senast: för några dagar sen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Göra i ordning min lägenhet. och Resa iväg med några tjejkompisar! sen skidresa i jul! <3

Vill du gifta dig: Oh ja!
Vill du ha barn: mjaaaaa... kanske om många år

Är du musikalisk? Mjo det vill jag nog påstå

Vad dricker du helst när du är törstig: Kallt Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nepp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: