thetillie

jäkla rumpnisse oxå!

Kategori: Tillie

Jag vet att jag bokade en tid i tvättstudan nu, 17-22.05!! Men tydligen inte! Så nu fick jag bokat i morgon på morgonen... 07-12... Kunde jag ju hängt med ut till Veddige..  Så vad satan ska jag göra nu ikväll då?

Usch jag gillar inte ritkigt denna här dan.. Börja med att jag inte kunde somna i natt. Mitt huvud som spöka en massa... Så jag vaknade värsta sent, Jeansen som jag fick från HM va fruktansvärt fula, så nu ska jag skicka tillbaks dom och leta efter ny och jag slösade pengar på stan.. Iofs saker jag behövde. Men dyrt... Sen så tvätten nu då. Blir att försöka komma på något annat å göra ikväll. Baka något kanske? Lr bara tjura i soffan å hoppas på att någon kommer å muntrar upp mig... (nej inte du så fråga inte ens!)

Blir la att spela lite Super Mario Galaxy

Kommentarer


Kommentera inlägget här: