thetillie

Let you put your hands on me...

Kategori: Tillie





Det blev ingen stad.. fick så jävla ont i magen när jag va halvägs ner så jag vände och gick hem och la mig i soffan, åt lite och hoppa in i en varm dusch. Väntar på att Ipren ska värka, sen kommer Sanna hit och myser.

Hoppas fär allas skull och speciellt för mig att denna jävla veckan ska gå fort! (nu kommer mycke fula ord och snäll) För jävla ABF gör mig atg och jävligt irriterad, så irriterad att jag får en klump i halsen och magen! jag hatar att gå den korta biten till andra sidan gatan för att bli arg! Jag HATAR de där jävla påhittet dom kallar för AF! DEt är det mest meningslösa och töntiga jävla fitt skiten jag har varit med om! det är fruktansvärt jävla irriterande att veta vad man vill göra med de ända dom vill är att man ska ta ett jävla skit jobb som inte leder någonstans, för du ska fan inte följa dina drömmar å plugga. dom tror inte att du har ett jävla liv, du är ju ändå arbetslös, och då har du inga planer lr något liv. Och trevliga är dom fan inte heller. (Jo en som jobbar där är de, men hon skulle tydligen jobba någonannanstanns, hon va la för trevlig) DOm är så jävla otrevliga och riktigt jävla fittmänniskor! Den senaste lilla Bitchen jag pratade med där va rena mardrömmen och fick mig att få tårar i ögonen...
Och nu sitter jag här och hatar ABF/AF mer än något idag. jag blir bara ledsen av att gå dit för dom dumförklarar en och den där jävla Tommy kommer jag aldrig orka med! och nu är det 2 fulla dagar där denna veckan!! Jävla fans helvete!


Det där jobbet i Norge lockar mer och mer. Nu när hösten kommer är Varberg så trist och deprimerande. Jag vill bara minnas det bra och roliga med stan. Tur att Sanna kommer hit! Kommer bli perfa, en film man kan skratta åt! Ansikts mask och lite frukt på de kanske? ;)

Åter kommer när jag är mindre ledsen och arg på abf! (känns redan bättre^^)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: