thetillie

skinande rent!

Kategori: Tillie

Ja nu Jävlar ska här  bli rent! Jag har typ 3 timmar på mig att få min lilla etta att bli skinande ren! Och nu ska det verkligen bli rent!  Funderar till och med på att försöka brottas lite med sladdarna bakom TV, efter att min kille har lovat att han ska fixa det och det har gott en månad och det ser lika dant ut fortfarande.. (en liten pik till dig Stefan!!)

Sanna och jag planerar att ta ett dopp i mitt badkar. Har dock svårt att tro att det får plats två där i^^ Men jag har fortfarande lite ont i magen, så jag kan sitta å bada fötterna mednas hon plaskar runt^^ En liten spa dag kanske? Vi får se sen när vi har pratats vid.

Nu måsta jag börja!!

Hörs senare!


Och varför inte bjussa på en flumig bild från våran guld tid?;)
Haha fråga inte varför vi har jackorna på oss. Vet att min va ny och att vi troligen satt å chata/cama med Danne^^ haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: