thetillie

The story is just beginning

Kategori: Tillie

God dag!

Igår när jag kom till ABF så va jag där helt själv med Jalle och Tommy. Det blåste ju en hel del igår, och många hade ringt och sagt att dom inte kunde komma för de.... Öhhhh? okej? Jaja, jag fick en guldstjärna och fick ledigt idag! :D pluss att jag fick gå hem nästan direkt eftersom jag va själv där. Så igår hade jag heldag mys med Stefan. Vi åkte ner till onoff, elgigante, Davids, More och ÖB, vi letade efter Ju-no Wii som vi sett när vi va på Gekås. Men vi fick köpt de på spelbutiken för bara 98 kr^^
Vi lagade mat som blev riktigt gott!^^ sen spelade vi Super Mario Galaxy, Lr jag spela  mest, Stefan gick och la sig å sov en stund. =)
På kvällen kollade vi på Vampires Suck. Den hade sina stunder som va riktigt roliga, men den va lite B vilket va rätt synd. Men den är värd å se sen när den kommer ut på dvd:P

Nu ska jag dra mig ner till stan i blåsten och hämta ett paket från HM med ett par jeans, precis som dom jag hade i våras men dumt/smart nog klipte av till shorts:P Dumt för jag har inga långa jeans till hösten, lr jo nu har jag de^^ haha
Ska se om jag kanske kan hitta något på stan med. Behöver lite nytt smink.. tråkigt å lägga pengar på faktiskt:P



På davids hittade jag och Stefan vårat framtida badrum, som vi ska ha i vårat mega hus eller mega takvånings lägenhet  Han tyckte de va lite för bra med TV i spegeln... jag tyckter nog att ha en nedanför Toan i golvet är lite för bra:P haha Men samtidigt jäkligt skoj^^ Vi va överrens om Duschen iaf.^^




Kommentarer


Kommentera inlägget här: