thetillie

Vad blir de för mat?

Kategori: Tillie

Jag har alltid gillat "Vad blir det för mat?"  Det va de pappa och jag satt å kollade på tillsammans på söndagar förr när jag bodde hemma. Det är mysigt och roligt, och jag blir alltid sugen på att laga mat^^



Men men, Idag har jag itne fått gjort speciellt mö. JAg hade tankar på att damsuga å damma lite.. Men kom inte ur sången fören 14 kanske:P Inte lätt när man har en mysig kille som lockar mer än dammtrasan och dammsugaren^^

Men vid 4 halv 5 fick jag iaf lagt mig i ett bad, med Glamour, huvudvärk och mensvärk.. Jippi! Men just nu mår jag relativt bra. Lite choklad och Ipren så är jag nöjd^^ Ikväll planerar jag ännu en lungnare kväll än vanligt. Anting i min soffa lr i Puffins säng^^ haha Puffins!! *ASG*  Med en film/spel/tv och choklad då^^

Ha en nice kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: