thetillie

I was thinkin about him, thinkin about me. Thinkin about us, what we gonna be?

Kategori: Tillie

Igår träffade jag Sanna på stan, vilket va oerhört kul. Det va länge sen jag satt å fikade å tjöta skit med henne, det är så mycket lättare att snacka om vissa saker med henne än med andra. Vet inte om det har med Kusingrejen och att vi har känt varandra sen hon föddes ca 7 månader efter mig eller vad det är. Men det är skönt att lätt hjärtat lite.
Hon hängde även med hem en stund medans jag städade och duschade lite snabbt. När hon åkte mötte Stefan henne i dörren.

Vi hade en go slapp kväll framför TV med mat jag hade gjort heeeelt själv. ^^
Ja en bra mysig kväll helt enkelt. Vaknade på bra humör dock ont i ryggen som satan som började igår, vet inte riktigt vad som hände men har ont från skuldran och en bit ner så sitter jag eller ligger får jag göra det på ett konstigt sätt.. men det går över^^
Skulle dock stannat kvar i sängen och fortsatt försöka somna om.. Ibland är man dum å går upp för å kolla vad som händer..  Nu e jag på lite halv dåligt humör å känner inte för något.. HATAR verkligen när det blir så. vaknar på bra mysigt morgon humör å sen önskar man att man sov tyngre å inte vakna av den där jävla ring klockan..

Så nu slits jag mellan å vilja ligga i soffan å kolla på SatC och spela WoW.

I morgon ska jag jobba för första gången på över ett år!!! :D Fick ett jobb igår, Bara några timmar i veckan, men Va fan, bättre än det jag har nu;)  Nä får nog bli lite spel, tänkte komma upp till LvL 80 helst ikväll, men troligen på lördag:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: