thetillie

Asleep in a warm cacoon

Kategori:

Igår kväll/natt gick jag ut för att fota lite. Det va bara det att en lite kort stund blev en timma. Men skönt med frisk luft innan man ska sova.
Det slutade med kort som dessa (tyvärr suddiga för att jag inte orka bära med mig stativet^^)






Efter att ha packat ner resten av kläderna jag troligen inte kommer använda
denna månaden, känns det lite jobbigt att lämna tryggheten i huset jag växt upp
och levt alla mina 21 år och 8 månader i. Och tomt i min garderob.
Men efter 21 år hemma vet jag att både jag och mina föräldrar faktiskt tycker det
ska bli skönt. Även om mamma fäller en tår varje gång hon går förbi mitt rum med
flyttlådor som fylls på lr hör mig prata om det. Så säger jag som barnen på hennes jobb,
"Men då kan du ju åka och hälsa på henne med fika" ;)

Ni kanske inte tycker det ser tomt ut. Men ack jo så tomt..
Sanna och Stefan fick se röran igår^^



I can still feel your heart beat fast when you dance with me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: