thetillie

break down....

Kategori: YouTube

De senaste 3 timmarna sen jag skrev sist, satt jag i telefon kö i 30 minuter och försökte få människan på andra sidan att inse hur idiotiskt de hela är. Inte hans fel och jag tyckte synd om han. Så förlåt att du fick skiten killen på andra sidan luren. Men det är *** idiotik hela grejen! Bara få tummen ur ***** och fixa de här! Efter det låg jag seriöst i fosterställning under mitt täcke i en timma och tyckte världen kunde gå under redan 2010 istället för att vänta två år till..
Men efter ett lite för varmt bad och MysteryGuitarMan känner jag bara att dom kan skynda sig lite, och att 2012 känns som en dumt år för världen att gå under på, eftersom det är tänkt att jag ska åka till Thailand för första gången.

Ja men jag tycker faktiskt ni ska kolla in MysteryGuitarMan! för han e grym.


Later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: