thetillie

Care!

Kategori:

Jäääj im back! haha
Som ni säger, ni behöver den här bloggen. Och Jo jag ska ju faktiskt flytta nu! Ni måste ju läsa om hur underbart det kommer bli.     (nej kommentera mera! Jag blir så glad! så vet jag kanske vad ni vill läsa mer om och mindre om^^ Ni verkar aldrig för på! jag blir glad när ni har kommenterat! :D)

Va faktiskt och kollade på den idag med Stef och Casper. Åhhh jag blir så glad jag ÄR så glad att den ligger där den ligger! Det känns redan som hemma! :D Super nära folket jag älskar och framför allt i en stad jag gillar!

Så Vad har jag gjort idag? Jag har från och med nästa vecka TV i min lägenhet! weii! Imorog ska jag posta breven till internet grejen. Va på systemet. handlade med mamma, åkte hem för att äta. Åkte till Stef, den underbart söta killen fixade min dator! Asså seriöst! hade glömt att en datar ska vara så här:D Så medans han satt och fixa med den, låg jag och skummade igenom nya Cosmpolitan. Sen när allt va klart och fixat så gick vi ut me Casper och denna gången heeeeela vägen ner så jag viste hur jag skulle traska när jag ska till Stef om mindre än två veckor! :D Är typ rädd att vakna upp och komma på att det är en dröm! Jag älskar stället redan! Och jag vet inte ens hur mina grannar är! Men jag kan lova att dom kommer vara dom bästa grannarna EVER!
Asså om ni skulle kunna känna hur jag känner ni. Det går lixom inte förklara! Jag är glad Ni är glad Alla är glada!
Nu måste jag nog hoppa i säng för att orka med morgondagen. Syster ska redovisa på engelska vad hon och Jessica har gjort ner i skåne dessa 5 månaderna. Sen blir det restaurang, (vääääärsta flott) Sen kanske in till stan och hitta på något^^

Later baby!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: