thetillie

DAMN!!!!

Kategori:

Hatar att hoppas att ha fel när man vet att man har rätt, sen få reda på att man även hade rätt! Detta kommer bli jobbig. Blir rädd för situation som kanske kan komma pga detta.. Jag kommer undvika den, kommer unvika folk jag gillar på grund av rädslan för hur det kan bli..      Fuck this!

Sanna och Stefan kom hit med kina mat till mig. Ja stefan åt me. Sannis hade redan ätit. Vi satt å tjöta. Älskar att det alltid är så avslappnat mellan oss tre. Efter att jag hade sprungit iväg och svarat i telefon som en hare.. *haha* Så kollade vi på Saw 6.. Usch. Tycker dock iaf att dom första va bättre. Men jo dom är bra.. Bara lite för mycke asså.  Min Tv funkar fortfarande inte, (om jag inte har sagt så, så får jag inte fram några kanaler.. SUGER!)   En rolig sak... Får ena nyklen till lägenheten på freda! Börjar flytta in redan då alltså! Jääj!


Later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: