thetillie

DAVID BIRGERSSON försvunnen!

Kategori:

Försvunnen i VARBERG!

DAVID BIRGERSSON är försvunnen sedan torsdags natt efter kl 1. Han hade varit på 150 dagars på Oscars i Varberg!  Om någon av er vet något om hans försvinnande Snälla Berätta.   

http://hn.se/nyheter/varberg/1.725726-18-aring-forsvunnen-sedan-i-fredags

Polisen
i Halland efterlyser David Birgersson född -91. David var senast synlig
i centrala Varberg på natten mot fredagen vid 01-tiden i samband med en
studentfest på en restaurang. Vid försvinnandet var han klädd i
"tyrolerklädsel", Korta läderbyxor, vit skjorta, vita knästrumpor samt
grå tygjacka. Polisen är tacksam för upplysningar om den försvunna
mannen.

DAVID BIRGERSSON


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Måste bara kommentera..

    Brukar läsa din blogg men det här inlägget var inte lika roligt, gud va hemskt. 18-19 år gammal och försvunnen :(

    2010-02-06 | 17:15:48
  • Tillie säger:

    roligt att du läser min blogg. nu blev jag glad!:)



    Vist är det hemskt:/ känns overkigen att det är där man själv bor. Det tror man aldrig ska hända! Men man måste hålla hoppet upp och jag tror verkligen dom hittar han!

    Kram

    2010-02-06 | 18:38:16
    Bloggadress: http://thetillie.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jag har läst din blogg sen .. aa lång tid tillbaka! Ja, hade jag varit en bit närmare hade man väl försökt göra en god gärning men jag håller tummarna för er.



    Kram!

    2010-02-06 | 18:41:21
  • Tillie säger:

    Hehe va roligt blir glad när man får reda på att folk läser^^



    Men tycker du gör en godgärning med att du visa att du bryr dig!



    Kram

    2010-02-07 | 15:11:27
    Bloggadress: http://thetillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: