thetillie

Defence!

Kategori:

Hem kommen från en film kväll hos Kenny och Sara med dessa två, Malin och Chirra. Det blev en film om pengar tåg och typ en tåg gubbe. Ganska bra:) 
Fick lite smått ont i huvudet med ignorerade de. Men nu går det inte längre. Tror det sprängs snart.. Ska nog ta och lägga mig. Måste palla morgon dagen då jag ska lämna in papprerna i stan.  Söka jobb städa och skotta. Ska försöka orka med och fixa min dator med. Lr rensa den så någon söt pojke kan fixa den^^

Körde Tjofs till gbg i more. Själv svängde jag in till Ikea på vägen hem för att köpa lite nödvändig heter. och onödiga. Nödvändiga: diskställ, sil och ljus. Onödiga: ljus, servetter, muffinsplåt och ölglass^^  Jag skottade när jag kom hem, plocka undan lite. Sen har jag spelat och bara stuttit och tråkat. MÅSTE till Campus nästa vecka (orkar inte denna) och se om det finns något jag kan plugga!

Sleep Tight, and Later!

Kommentarer

  • Jag igen! säger:

    Campus? Jag ska på möte nu i Mars där för jag ska läsa två ämnen där :)

    2010-02-18 | 21:20:50
  • Tillie säger:

    Åh, Campus säger du. Då kanske jag känner dig? Lr iaf vet vem du är?^^ Vad ska du läsa?

    2010-02-18 | 23:48:41
    Bloggadress: http://thetillie.blogg.se/
  • Jag igen! säger:

    Vi känner inte varandra, kommer inte från Varberg egentligen har bara en koppling till de och jag ska läsa natur och matematik (b-kurserna) :D Vad ska du själv läsa?

    2010-02-19 | 18:11:35
  • Tillie säger:

    Hehe okej, du förstår la att jag är ltie nyfiken^^ hehe Okej! nää vet inte alls faktiskt. ska kolla vad det finns nu i veckan:)

    2010-02-20 | 17:58:33
    Bloggadress: http://thetillie.blogg.se/
  • Jag igen! säger:

    Klart man blir nyfiken, de förstår jag :) Ja okej okej, jag ska dit nästa vecka och fixa :) Skriv gärna vad du kommer fram till för ämnen eller så.

    2010-02-20 | 22:12:53

Kommentera inlägget här: