thetillie

Drop it

Kategori:

Åkte till stättared och gick runt där. Åh va finnt det är!  Värsta fina vädret! på med kläderna och ut med er ffs!  Känndes precis som när vi är i fjällen. Åh vad jag vill åka nu! Termobyxorna jackan vantarna, till och med mitt skidåkar panband åkte på. och självklart mina lila solkglasögon^^
Tyvärr va Mina favorit får där uppe riktigt tråkiga idag så blev inga bra bilder.
Men ni ska få se en iaf bara för att ni ska se min favorit bland favoriterna^^



Nu ska jag ta och packa en låda till sen får jag göra mig i ording för att träffa Malin<3
Tänker inte berätta om mardrömmen jag hade i morse för jag går runt och är nojig själv^^

Kärlek

Kommentarer

  • Linn-Lay säger:

    Hej

    kikade in så täckte passa på att önska dig en trevlig kväll:D

    2010-02-11 | 20:43:29
    Bloggadress: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här: