thetillie

En stolt lilla syster

Kategori:

Så där ja. Nu har man en försäkring på lägenheten och en betald hyra^^ Även ett "wesing"! Är även super darrig pga Brickanylen.. Blää. ska städa lite nu.

Tänkte mest lägga upp två bilder från i fredags, när min syster va så duktig! Och jag för första gången sa att jag va stolt över henne inför henne och mina föräldrar^^ hihi Jessicas mamma sa att det syntes att vi var lika, det är vi ju, enligt alla andra än oss själv. Och att hennes flickor tyckte det va jobbig när man sa så till dom, jag svara; Jag tyckte det va jobbitg att folk sa att jag och Tjofs va lika förr. Men nu blir jag bara glad, Frida är så duktig! och jag är så stolt över henne så jag tycker bara det är roligt!

Nu ska jag plocka undan det värsta här. Sen kanske börja på att baka lite muffins^^

Later!


Ps, kolla in RayWilliamJonhson Han gör mina måndagar och Torsdagar varje vecka! :D ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: