thetillie

I gotta make the first move

Kategori:

OMFL! Vad det snöar!!!! :O(!!!!)  Frida va grym duktig! och vi käkade på värsta bra restaurangen! Shiiit, jag är fortfarande mätt! en 200 gram burgare! med asgoda pomes, och beasås på de me<3 F*** love IT!
Det tog nära på över en timma att ta sig hem igen. Och bara inte och byta kläder och in i bilen igen. Fest hos Sara och Kenny ju. Fast jag tråkade lite idag och drack inget. Tog emot som satan! Men i morgo! jisses så taggad jag känner mig för de!^^   Bara jag kommer på vad jag ska ha på mig! Aja ett senare problem! ett jag tar tag i, i morgon!  Aja mysigt och rolig ikväll!  Tog en bra stund och köra hem. Och självklart när jag ska köra in på våran parkering... så Fastnar jag! åhhhh!!! aja fick till slut in bilen.  Sova nu, Festa i morgon!

Later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: