thetillie

I'd send a postcard to you dear

Kategori:

Jisses vad jag älskar detta underbart gulliga band! :D
Min dag änså länge;  Vakna kl 4. men vaknade en gån vid 3 tiden (som vanligt) men denna gången inte av någon mardrömm, utan av att någon lite flicka skrattade i mitt rum.. (hade någon sagt detta till mig hade jag bara, jaja vist:P Men det e verkligen precis så det lät.) så där låg jag, rädd att röra mig ifall det nu faktiskt va något i mitt rum. sen typ kastade jag mig på lampan men självklart tomt! Men känslan sitter ju så klart kvar. Usch^^
Men sen va jag vaken.
Två filmer senare somnade jag i 45 minuter, tills Frida skriker på mig att ska gå upp för hon ska vara i kungsbacka om 2 timmar. (!)  Mitt sämsta morgonhumör kom fram och jag har gnällt hela dagen typ^^ Har så himla ont i min högra vad.. Vet inte ens vad jag har gjort fick det över natten. Börjar försvinna som tur e^^

Ja nä nu sitter jag å väntar på Stef. Och jag hoppas på att vi ska se min favorit skräck! Vet borde sluta se skräck, men det är det bästa jag vet^^  Ska hoppa in i duschen nu så Vi hörse senare;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: