thetillie

I'm gonna go to a disco in the middle of the town

Kategori:

Telfonköer måste vara det seriöst vääärsta som finns! :O Först så blir det ju självklart kö i en timma.. sen när man suttit där och lyssnar på någon som sitter och säger att dom har sååå mycket att göra. så KASTAR DOM UT MIG UR KÖN!  VA F**!!!!!! :O Usch så nu ringer jag i morgon igen annars kommer dom väl lägga på för att jag är för otrevlig.. hihi

In till stan nu och träffa Sanna Och Stef. Dom ska äta och jag får la fika då, eftersom jag precis innan jag såg messet hade ätit seriöt det godaste jag gjort på länge!! Muuuumms! Säger jag bara!
Kyckling med lite majs, vattenkastanje, annanas, grodar, lök, slängde ner lite citronsaft parika&chilli grejen och mango Chutney (stavning?^^) mja det va nog de. och ris till. En himskans massa vatten med^^


Later! ;D

Aa Just de, Tror faktiskt någon snodde mitt minneskort till kameran i helgen:O haha för seriöst det va i när jag åkte hemmifrån. Men det var inte i kameran när jag vaknade dan efter..... Skumt? Ehh JA!^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: