thetillie

Riv starta med städning?

Kategori:

Go morgon alla pojkar och flickor, män och kvinnor, tanter och gubbar!

Idag hade jag tänkt att jag skulle (låg och tänkte på det när jag skulle sova, detta oc tusen andra saker) ta och städa i min ena gardrob. Rensa mer! Eftersom det bara är 27 dagar kvar tills jag flyttar nu, så kom jag på igår att jag kommer inte ha plats med alla mina skor och väskor.. =/ Jag har ju ändå bara 4 gadrober där!! :O Så Jag får ta och rensa så inte mitt föråd kommer bli en extra gardrob. ^^
Så nu ska jag rensa! :'(  Och sälja! :D

Problemet komme nog bli att när jag väl gick upp ur sängen så kan kunde jag inte riktigt röra min högra axel. Inte bra å ligga hel skumt hela natten (va helt väck inte vaknat en ända gång! haha Seriöst mobilen hade börjat på en annan låt eftersom jag inte vakna av den första! :D haha.) Heeelt borta! :D

Sen ska jag träffa söta Sanna på stan och leka med henne! Behövs! Hon va ju så snäll och söt att jag fick sova hos henne! Och jag gjorde henne sällskap. Det va så himla roligt! och ja jag blev äkligt sugen på att börja träna igen! Bara jag får lite pengar ska jag ta och göra de! Gillar ju verkligen de stället! Nu när verkligen alla tränar (för att det e ett nytt år?) så känner jag av grupptrycket lite och vill göra de me! Tänkte prova på mig lite yoga här hemma me, syster min hade köpt sig en DVD me Yoga.   Det skadar väl inte att prova?

Nu måste jag börja! Puss och kärlek på till er<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: