thetillie

slutar blogga

Kategori:

Ifall jag seriöst inte får 5 kommentarer, kan nöja mig med 3 ifall det är bra kommentarer, i detta inlägget så kommer jag sluta blogga. Vet ju att ni läser! visa att ni vill fortsätta läsa, så kommentera.

Kansks sista inlägger. the blogs destiny lies in your hands..


Har haft en riktigt konstig natt sömn i natt.. fick riktigt ont i huvudet efter att jag kommit hem från Kenny och Sara. Men skulle försöka tömma min dator på skit så jag kan få den fixad. Det tog ju en stund eftersom det var rätt mycke att ta bort. Så jag la mig för att kolla på tv så länge. Somnade med tv och dator och lampa på.. Det händer typ aldrig. Vaknade vid 2. Datans skärm är blå.. AHHHHH den gör mig så irriterad!! Va är det med mig och teknik det senaste?! :O Mobilen stannar datorer lägger ner! ORKA! Aja nu är den tom och jag ska se  någon vill fixa den.. Kommer bli jobbigt att vara utan min dator. Men får la låna mamms och pappas.. Aja Sista inlägget då kanske.. Tråkigt för jag gillar att blogga^^

later! lr never..

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Inte sluta blogga.. Hoppas datorn fixar sig :)

    2010-02-18 | 15:23:41
    Bloggadress: http://missjonesig.blogg.se/
  • Jag igen! säger:

    Jag läser din blogg flera gånger om dagen, men kommenterar aldrig (vill inte verka för på) jag gillar sättet du skriver på, du skriver lixom allt och inget som av någon anledning är intressant. Slutar du blogga har jag inget att läsa! Du har ju en flytt på gång som vi måste få följa!

    2010-02-18 | 20:31:54
  • Stevie säger:

    Neeey! we need your blogg :D

    2010-02-18 | 23:27:45

Kommentera inlägget här: