thetillie

Studentens lyckliga dagar

Kategori:

Sitter här och rensar den andra garderoben. och där är det inte så mycke kläder mer saker.. Och så hittade jag en låda full mekort och saker från studenten.. Och nu sitter jag här och läser igenom en bok klasskompisar och gäster från middan har skrivit i. Och det värmer mig så himla mycke att kylan från innan bara smälter iväg. Alla klasskompisarna har skrivit att jag verkligen inte kommer jobba med restaurang utan med mode. Medans alla gäster skrev att jag skulle driva en egen restaurang lr liknande. Dom skulle även skriva bästa rådet till mig. Och flera skrev "Ingenting är omöjligt för dig, utan det omöjliga bara tar lite mer tid."   Det känns verkligen som det ger mig lite mer styrka att inte tappa modet med att hitta ett jobb och att flytten kommer gå så jävla bra! Blir så jävla taggad! Känns verkligen som om detta året kommer bli så jävla bra!

Nu ska jag fortsätta. Mamma gillade inte att jag hade köpt flyttlådor idag. När hon kom inte för att säga go natt satt jag och vek ihop. Det gillade hon ännu mindre. Inte lätt när "lillan" flytta hemifrån:)

Kärlek till er underbart fina människor!


Jag och Vickan dagen innan studenten på vårat mega flak^^
Ser ni hårfärgen lr? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: