thetillie

Touch me deep, pure and true

Kategori:

Jisses vad mätt jag är. Det blev kina mat, friterad kyckling, kyckling med stark curry, och biff med bambuskott^^ OML va mätt jag är.
När jag kom hem hittade jag Fridas rum tomt, hon hade åkt ner till Helsingborg igen. Min älskade syster. 18 dagar kvar så kommer hon hem för en mycket längre tid. Sammtidigt som jag flyttar^^  Åhh jag kan inte sluta le. Fasten jag är väldigt orolig hur det ska gå ihop sig.. Detta är något som tär på mig. och att lägga ut 5000 på en soffa idag känndes hårt.  Men men Det löser sig! det kanske tar lite tid, men det löser sig, det gör det alltid!

Sov gott och dröm söta drömmar!

PS. Nice väder idag ju! Va till och med ute en kort stund, typ mellan
huset-bilen, bilen-affären, bilen-huset^^ haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här: