thetillie

Touch my heart

Kategori:

Min blogg funka inte alls igår kväll. Inte för att jag tror någon märkte de eftersom jag typ har varit tråkig här de senaste^^ haha

Men igår va jag med Sanna och Stef,  dom åt och jag fika. Det blev en ny mobil till Sanna och jag blev kär i en tv. Skyller det på Stef. Sen driva vi hem till Stef för att spela Mario<3  Lilla Casper vart lite ledsen för hans mamma va ute en kort sväng.   Awww sötaste hunden EVER! Han e så fluffig och söt nu att jag inte kan annat än gos  med han. Han ser ut som en liten björn eller ett svart gulligt får^^  Så vi spela lite, Sanna satt mest me sin mobil så vi kicka ut henne och spela själva en stund.;P

Puffsi/Casper
 


Sen drog vi hem jag drack mango te och spela mer Mario!
Nu är det så att Jag är på seriöst sista banan.. men jag bara dör hela tiden! Och jag trodde jag hade klarat allt så jag sprang ärovarvet meg fackla och allt.. Sen kom jag tillbaks,  boss j*vlen var inte död än! :O AAAAAAAAAAAAAH såå jaa jag har skrikigt en del idag. Och jag har ont i min hals^^


Och det bästa med idag. Min syster kommer hem, och hon fyller 25! Så gratta henne!:D Något jag inte tror hon vet är att farmor kommer hit ikväll. Med MOCKATÅRTA! Åhhhh det va flera år sen jag åt det sist^^  Och det är Tjofs favorit! Speciellt när famor gör den:)

Tjofs & jag för ett antal år sen.



Nu ska jag sätta mig i telefonkö.. yääj......

Later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: