thetillie

Upptagen/stressad dag!^^

Kategori:

Kort om dagen innan läggdags. Antar att det kommer bli rätt dåligt uppdaterat nu under denna helgen. iaf i morgo och kanske lördag. Får mina nycklar i morgon runt 4 tiden! :D Då börjar jag sakta men säkert att göra lägenheten till min.<3

Idag körde jag ner till skåneland för att packa bilen full med Tjofs grejer. Hon flyttar hem under en veckas tid. På torsdag drar hon ut på ännu en resa. Första Sydamerika, vidare till Nya Zeeland och slutligen till Australien:) 11 veckor senare kommer hon hem igen!
Det blev en hela dag där nere. Med en trip genom Helsingborg och ett stopp på Donken. När vi plockat ut allt jag inte ska ta hand om medans hon är borta åkte jag in till stan för att träffa Malin, Sara, Emelie och Nea. Malin och Sara tvättade för fullt. Det blev pizza och The Hills!! <3 Åh vad jag älskar det programet^^
Och Grey's Anatomy börjar ju på Tisdag!! :D Det älskar jag med! Nu ska jag se klart på Bröllopsfotografen. Sen sova. Tuff dag framför mig i morgon. börjar med att packa så klart. Sedan lunch hos mormor;)

So Sweet Dreams. Later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: