thetillie

14 feb

Kategori:

Glad alla hjärtans dag allihopa!:)

Jag har varit riktigt trött idag. Skulle nog hoppat den sista ölen inatt^^ Men kul hade vi. Haha det var rätt pinsamt. Träffa på en gamal kille. Haha som jag trodde va någon jag inte kände. Haha ja jisses!   Sjukt roligt att festa med Malin, Emelie, Sara och Nea^^ Efterfesten va inte helt värdelös den heller, Simon, Jönsson, Malin, Emelie, jag, Chirra, Alex, Sebbe och Calle. Calle spela och jag låtsades att jag kunde sjunga den sista timmen^^ haha Sjunger tydlkigen för mesigt men bra.. Mesigt:P  

Imorgon blir det att fixa det sista med lägenheten. Funderar på att dra till Ikea i veckan med.


The smile on your face lets me know that you need me
There's a truth in your eyes sayin' you'll never leave me
The touch of your hand says you'll catch me if ever I fall
You say it best when you say nothing at all

Kommentarer


Kommentera inlägget här: