thetillie

Time is running out

Kategori:


En timma efter


Efter att ha skottat en timma och sendan kollat hur det går för dom inne i huset. Som är så himla fint! och det är lite tråkigt att jag kommer ha chansen att bo där (hoppas jag:P) För det är så himla ljust, allt annat än det vart innan, och allt är nytt! Kommer kännas som om man bor på hotell första tiden^^  Utsidan är fortfarande Morfars, men insidan är bara mammas och pappas.
Körde jag hem, och mötte Sannas mamma och pappa och söta lilla hund på vägen. stannade bara kort och sa hej eftersom jag satt i  bile och dom var ute och gick^^ Det va länge sen jag träffade dom nu. Blir ju så när Sannis flyttade hemifrån:P
Har packat ner alla min smycken och mitt smyckesskrin.. Som jag lätt behöver ett till av. Just nu har jag haft nära på alla min armband på tomma flaskor i olika storlekar.
Nu blir det Redbull&Vodka och packa.. Skulle sett film med Malin, Sara Emelie och Chirra. Kan la bara säga att jag hade verkligen hoppats på en tjej kväll..

Later

Kommentarer

  • Stefan säger:

    Najs före å efterbild ^^ bliv det hemmakväll istället? :(

    2010-02-24 | 22:37:22
  • Tillie säger:

    Aa syns inte super nice.. men fatta TUNGT! Varför sitter du å läser min blogg på lanet?:P

    jo... det blev ju de tyvärr. Men MEd Redbullvodka och hitta nemo och super mario och ellen show blev den rätt okej ändå^^

    2010-02-24 | 23:26:46
    Bloggadress: http://thetillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: