thetillie

A secret crush

Kategori:

Go morgon underbara kalla morgon!

Jag är lite lite lite smått irriterad på en söt person, för hon väckte mig med ett sms i morse, jag är lite lite lite smått irriterad på henne för att jag hade den bästa icke mardröms drömmen på väldigt väldigt länge. Och den va så verklig att jag genast letade efter tecken på att den va verklig. Men ack nej.  Det är hemskt att drömma så verkligen att man känner dofter, känner hur det verkligen känns och ser precis som när du är vaken. Känslan i sängen när någon annan lägger sig i den...  (haha neeej jag hade ingen sex dröm för det är väl det ni kommer tro! haha)  Den varma doften av någon annan. Hur man känner när man känner något så underbart, något så perfekt! Hur hela kroppen blir varm och lycklig nästan så att det gör ont. Precis som det faktiskt känns......

Nu ska jag ta och göra en riktig hårinpackning och sen ska jag se om jag orkar åka ut till Bua och kolla hur det ser ut där ute nu förtiden;P

Tilde

Kommentarer


Kommentera inlägget här: