thetillie

God morgon mitt vitavinterland

Kategori:

Jag antar att det bästa med att bo i lägenhet är att du slipper skotta bort all snö från dörren och bilarna? Men jag tycker samtidigt att det är sjuktmysigt:D Som igår. direkt när jag kom hem fick jag skotta. när jag va klar kunde jag lika gärna börjat om igen. Men de orkade jag självklart inte, kunde hållt på hela natten då ju. Idag däremot syns det inte att någon har skottat. Kollar jag ut genom mitt fönster nu så ser ajg nog 5 6 st som är ute och skottar och lika många på andra sidan huset. hehe
Jag älskar verkligen snö. Visst det är kallt och inte kul när det börjar töa. Men det är roligt och mysigt med snö. Det gör inte direkt ont om man ramlar i snö lr får det på sig^^ Och det är ju så FINT!  Så nu ska jag ta och dra på mig termosrna och hoppa ut i snön!

Tillie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: